Ekologická likvidace vozidel baner
Kontaktujte nás pro ekologickou likvidaci vozidla Vyplňte náš formulář pro ekologickou likvidaci vozidla Ceník výkupu vozidel Záruka ekologické likvidace vozidla

OTEVÍRACÍ DOBA

telefon

Pondělí

8-17

Úterý

8-17

Středa

8-17

Čtvrtek

8-17

Pátek

8-17

Sobota

8-14

Neděle

8-14

Formulář plná moc pro ekologickou likvidaci vozidla cena výkupu osobního vozidla pro ekologickou likvidaci cena výkupu nákladního vozidla pro ekologickou likvidaci cena výkupu pracovního stroje pro ekologickou likvidaci cena výkupu nekompletního vozidla pro ekologickou likvidaci cena výkupu kompletního vozidla pro ekologickou likvidaci cena výkupu havarovaného vozidla pro ekologickou likvidaci

likvidacevozidel_ostrava

REGION KARVINÁ A OKOLÍ

 
  • Odtah autovraků a výkup vozidel za maximální reálné ceny!
  • Odvoz vozidla či odtah autovraku ZDARMA
  • Vystavení potvrzení o ekologické likvidaci " ZDARMA
  • Vlastníme certifikát pro ekologickou likvidaci!
  • Vykupujeme veškerá vozidla - kompletní i nekompletní
  • Službu poskytujeme na území Moravskoslezského kraje a Zlínského kraje.
  • Na telefoním čísle 777 040 012 aVám ihned podáme potřebné informace a výkupní ceny.
  • Vykupní ceny jsou určovány podle typu a staří vozidla a dle zaplacené ekologické daně.
  • Rychle a snadno vyřídíme Váš požadavek
  • Profesionální přístup proškoleným personálem
  • V případě zájmu vyřídíme vše potřebné s úřady
  • Jako první se u likvidace autovraku provádí vypuštění všech provozních náplní, potom se vyjmou nebezpečné součásti a následuje drcení a mletí. Standartní automobil obsahuje zhruba ze 70 % hmotnosti kovy. Při procesu drcení se separují jednotlivé části, tak aby se oddělilo vše kovové od nekovových materiálů (plastové části, skla, pryže). Nekovový materiál je předán oprávněné společnosti k likvidaci. Obnovené kovy se zpracují a dále prodají zpět do hutí a oceláren. Vozidlo je tak kompletně využito a nemůže se stát aby zatěžovalo životní prostředí.

 

KARVINÁ

 

Význam Karviné v minulosti předurčovala její strategicky výhodná poloha na obchodní cestě z Uher do Pobaltí, která z ní učinila obchodní, hospodářské a kulturní centrum celé zdejší oblasti. Prvkem, který významně ovlivnil další rozvoj města, byl nález černého uhlí ve 2. polovině 18. století. Nadále byl význam města dán rostoucí těžbou černého uhlí, která předurčila jak stavební, tak demografický vývoj v dalších dvou staletích.

Moderní Karviná vznikla roku 1949 sloučením města Fryštátu (německy Freistadt; dnešní Karviná 1, centrum starého Fryštátu je městskou památkovou zónou), původní Karviné (díky intenzivní těžbě uhlí dnes již neexistuje; je to předměstská část Karviná-Doly), Darkova (Karviná 3), Ráje (Karviná 4) a Starého Města (Karviná 5). Později ještě byly připojeny Louky nad Olší.

Karviná leží na hranici s Polskem. Přímo ve městě jsou dva hraniční přechody (z toho jeden pouze pro osobní vozidla) v místní části Karviná-Ráj. Město se rozprostírá na severním okraji předhůří Beskyd. Karviná leží v údolí řeky Olše a od krajského města Ostravy je vzdálena 18 km východním směrem.

Radnice

Karviná vždy patřila k oblastem s vysokou koncentrací průmyslu, zejména těžebního, na který navazují další výrobní odvětví. Současně dosáhlo město evropského významu díky lázeňství. Již od konce 19. století byly budovány lázně Darkov díky nálezům léčivé jodobromové solanky. V posledních letech byl posílen význam města jako obchodního a turistického centra. Vznikem Obchodně podnikatelské fakulty Slezské univerzity v Opavě se Karviná stala univerzitním městem – spolu s Opavou prvním v Moravskoslezském kraji a po roce 1989 v Československu vůbec.

(zdroj:wikipedie)

Nahoru